Homoerotikus vintázs reklámok
Egy ártatlan helyzetbe is bele lehet képzelni homoerotikus tartalmat, mint ahogy azt az alábbi vintázs reklámösszeállítás is bizonyítja.
A homoerotika még mindig tabunak számít a legtöbb kultúrában annak ellenére, hogy a sokak által provokatívnak ítélt ábrázolása egyre elterjedtebb a művészetben, filmben, vagy akár a divatban. Persze napjainkban már sokkal gyakoribb a szándékos társadalmi provokáció, mint például a Barneys transznemű modellekre épített kampánya, de előfordul, hogy teljesen ártatlan helyzetek kapnak megütköztető bélyeget.
Mai szemmel nézve, és az eredeti szociális környezetükből kiragadva ezeket a Dirty magazin által összegyűjtött régi férfi fehérnemű hirdetéseket bizony nehéz őket egy cinkos mosoly vagy pironkodás nélkül végignézni.
Nyelvészetileg is érdekes megfigyelni a különböző szavak (gay, rainbow, get down) jelentésváltozásait, illetve többletjelentését a 21. században. Egyes szavak jelentését ma már nem lehet szótárszerűen leírni; egy konceptuális modellhez, világképhez viszonyítva kapnak ilyen vagy olyan értelmet és érzelmi töltetet.
Nézze meg a vintázs reklámokat a galériában!
És a bónusz a végére (ez "csak" egy egyszerű fonalreklám).
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.