Újdonság, ami megvéd a közösségi média nem kívánt hatásaitól

coke1.jpg

Az emberek állítólag* havonta 4 millió évnek megfelelő időt töltenek "közösségi" médiával - magányosan. Egy új találmány azt ígéri: visszaszerezhetjük életünk felett az irányítást és az igazi emberi kapcsolatokra fókuszálhatunk.

A Coca-Cola bemutatta a "Közösségi Média Őr" (angolul The Social Media Guard) emberek számára kifejlesztett védőgallért, amely megakadályozza a viselőjét abban, hogy társaságban tekintetét lefelé (telefonjára).

Az ötlet és a reklám vicces, az apropója már sajnos kevésbé.

* a Coca-Cola szerint.

kritika reklám humor közösségi média Coca-Cola

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.