Újdonság, ami megvéd a közösségi média nem kívánt hatásaitól
Az emberek állítólag* havonta 4 millió évnek megfelelő időt töltenek "közösségi" médiával - magányosan. Egy új találmány azt ígéri: visszaszerezhetjük életünk felett az irányítást és az igazi emberi kapcsolatokra fókuszálhatunk.
A Coca-Cola bemutatta a "Közösségi Média Őr" (angolul The Social Media Guard) emberek számára kifejlesztett védőgallért, amely megakadályozza a viselőjét abban, hogy társaságban tekintetét lefelé (telefonjára).
Az ötlet és a reklám vicces, az apropója már sajnos kevésbé.
* a Coca-Cola szerint.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.