Sosem volt még ilyen szexi a Coca-Cola Light

cocacolalight.jpgA szexi, kifinomultan provokatív fehérneműiről híres Chantal Thomass lesz a Coca-Cola Light 2014-es tavaszi francia kampányának a művészeti vezetője, jelentette be a Coca-Cola France.

A 66 éves francia származású dizájner a második nő Nathalie Rykiel (2009) után a divatmogulok sorában, aki felöltöztetheti az ikonikussá vált üdítőitalt. A márka ugyanis szeret híres divattervezőkkel együtt dolgozni. Korábban olyan nagy nevekkel igyekeztek felhívni a figyelmet a cég termékeire, mint Roberto Cavalli (2008), Karl Lagerfeld (2010), Jean-Paul Gaultier (2012), vagy legutoljára a márka 30. születésnapja alkalmából Marc Jacobs (2013), de tervezett nekik csomagolást a Daft Punk (2011) és David Guetta (2012) is.

Az ezüstszínű háttérre finoman rásimuló fekete csipkebetétek és a Coca-Cola Light logóját kacéran, szív alakban körbefogó fekete masni a Chantal Thomass Paris púderszínű emblémájával a luxusmárka hangulatát idézik. A "sikkes budoár" kólát Valentin napon dobják majd a francia piacra, és áprilisban követi a "tavaszi" kollekció többi darabja.

Az új csomagolást beharangozó kampányt a pimasz rózsaszín háttérrel, amely előtt a divattervező porcelánszerűre retusált hófehér bőrrel, vörös ajkakkal és körmökkel, és éjfekete hajjal pózol, a Wolkoff et Arnodin ügynökség készítette Ellen Von Unwerth fotós közreműködésével. A fűzők és harisnyakötők királynője a polgárpukkasztás kedvéért az egyik képsorozaton férfias zakót, inget és nyakkendőt visel, és egy hosszú fekete masnival szinte pórázon tartja az új, érzéki Coca-Cola Light-ot.

cocacolalight_02.jpg

reklám divat szerelem hírességek csomagolás haute couture Coca-Cola Valentin nap

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.