A világ nagy futárszolgálatainak esete a trójai csomagokkal
Avagy hogyan reklámoztatja magát a versenytársakkal a DHL.
Egyszerű és zseniális tréfát eszelt ki a zulukat is jófejesítő DHL a versenytársak bosszantására és egy kis ingyenreklámra (többek között ezen a blogon is). Történt ugyanis, hogy a DHL álnéven nagy fekete dobozok kézbesítésével bízta meg a versenytársait. Olyan címekre küldték őket, amelyeket különösen nehéz megtalálni, vagy ahová a dobozokat méretüknél fogva nehéz eljuttatni.
A dobozok azonban csak látszólag - és lehűtve, a csomagfelvétel időpontjában - voltak feketék, mivel valójában hőre aktiválódó festékkel voltak bevonva. Ahogy elkezdtek felmelegedni a teherautók hátuljában, a fekete tinta elhalványult felfedve a dobozok valódi dizájnját. Az utcákon az ormótlan csomagokkal küzdő kézbesítők valójában azt az üzenetet közvetítették, hogy "a DHL gyorsabb".
Egyet kivéve.
Nálunk ő ezzel kiérdemelte a hónap dolgozója címet.
A fenti kép egyébként egy 2009-es DHL kampányból származik, amikor is az Egyesült Arab Emírségekben úgy reklámozták a nagyméretű csomagok szállítását, hogy alternatív történelmet írtak a Trójai háborúhoz.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.