Egyedülálló filmösszeállítás a második világháborús légi harcokról

WWII-footage.png

Loudon Maverick lélegzetelállító és hátborzongató összeállítása a második világháború során repülőkről készített színes filmrészletekből.

Szőnyegbombázás, kamikaze akciók, légi harcok, zuhanás, katapultálás...drámai felvételek Európa egén a háború mindkét oldaláról. Felzaklató videó következik.

via The Aviationist

történelem videó háború repülőgépek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez biza felzaklató. Békében születtem, remélem békében élhetem le az életem.
Tisztelet a katonáknak minkét oldalon!
Háborúk folyamatosan vannak, ha rosszkor születik az ember rossz helyre akkor bizony nem könnyű az élet.
Tisztelet az időseknek nemcsak hogy végigcsinálták hanem hogy utána újra felépítették az országot. Mi ebből szinte semmit sem érzünk már.
Ugyan már, youtube-on még a Luftwaffe eredeti légilövészet oktatófilmje is fent van, példákkal illusztrálva. Sok egyéb más mellett, mindkét oldalról.
Minden nap köszönetet mondok Istennek hogy nem ebben a korban éltem/haltam. Igazi férfiak voltak.