IKEA 3:1-ben
Az IKEA nagy mestere a kis helyek maximális kihasználásának. Miért ne lenne ez így a hirdetési felületeknél is?
A német Think reklámügynökség és az I Made This produkciós iroda együttműködéséből született meg az RGB óriásplakát névre hallgató három-az-egyben IKEA hirdetés, ami az IKEA bútorokhoz hasonlóan maximálisan kihasználja a rendelkezésre álló helyet.
Az óriásplakáton három üzenet látható egymásra nyomtatva, az embereket az IKEA-szerű többfunkciós kreatív térkialakításra bíztatva. A plakát éjszaka aztán életre kel. Háromféle színnel - piros, zöld, kék, innen az RGB (red, green, blue) elnevezés - világítják meg a szlogeneket, amelyek így egymás után elúbújnak a többi szöveg alól. A piros a cián, a zöld a magenta, a kék szín pedig a sárga szöveget teszi láthatóvá és kivehetővé.
Íme, így lesz egy óriásplakátból három, 9 négyzetméterből 27. IKEA módra.
Éjszaka. Nappal nem működik.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.