Foulards d’Artistes, avagy a street art és a luxus találkozik
A Foulards d’Artistes projekt keretein belül szerencsés street art művészek nyomhatják rá bélyegüket a Louis Vuitton népszerű ikonikus selyemsáljaira. De vajon mennyire egyeztethető össze a lázadó street art ezzel a pazarló luxussal? Eladták magukat ezek a művészek, vagy a művészet népszerűsítése érdekében mindent lehet?
A francia márka kapcsolata a street arttal 2001-ben kezdődött, amikor szövetségre lépett Stephen Sprouse művész és dizájnerrel. A 2014 tavaszi-nyári kollekcióhoz most három elismert utcai művész készíthette el a saját stílusában a bestseller selyemsál egy-egy verzióját.
A chilei Inti az ősi andoki kultúrából merített iletet, így az ő sálján Viracocha inka isten naparca ragyog. A Sun Giant 795 dollárért kapható.
A másik tervező a párizsi graffiti művész, André, akit a "Mr A" karakter (a pálcikaember, akinek az egyik szeme helyett X van) tett híressé, így természetesen ez a figura került a 935 dolláros Mr. A Monogram sálra.
Végül pedig itt van Kenny Scharf kaliforniai festő és szobrász pszichedelikus dizájnja, ami a popkultúrát ábrázolja intergalaktikus környezetben. Valószínűleg ez lesz a fiatalok kedvence. A nagyon gazdag fiataloké, mert hogy a Cosmic Pop Giant Square sálat 795 dollár kifizetése után tekerhetjük a nyakunk köré.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.