Még szexibb a Coca-Cola Light
Folytatódik a sikkes budoár kóla története.
Még februárban, az egyik első disrupt posztban (ó!) számoltunk be arról, hogy a szexi, kifinomultan provokatív fehérneműiről híres Chantal Thomass lesz a Coca-Cola Light 2014-es tavaszi francia kampányának a művészeti vezetője. A sikkes budoár kóla alumínium dobozos változatát Valentin napon dobták a francia piacra, és beharangozták, hogy áprilisban követi a kollekció többi darabja.
Hát megérkezett a szexi palack a rózsaszín háttérre finoman rásimuló fekete csipkebetétekkel és a Coca-Cola Light logóját kacéran, szív alakban körbefogó fekete masnival, amin a Chantal Thomass Paris púderszínű emblémája díszeleg. A palack kupakja a divattervező vörös ajkait idézi.
Ezen felül a mai napon egy limitált szériás szett is a boltokba került, ami egy nyakékként, karkötőként vagy fejpántként is viselhető Chantal Thomass kiegészítőt is rejt. És hogy hol szerezhető be? A pontos cím: Creative Shop, 211 Rue Saint Honoré Paris 1.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.