Utazz és szexelj a hazádért!
Tedd meg Dániáért! - biztatja egy utazási iroda a dánokat legújabb kampányfilmjében.
Mint ahogy az már sokszor bebizonyosodott, a szexszel mindent el lehet adni. Most éppen a Spies dán utazási iroda népszerűsíti ezzel az útjait a népesség jövője iránti fokozódó aggodalomból. A kampány (egyébként vitatott) alapfeltevése, hogy a párok szabadság alatt többet szexelnek, így minél többet utaznak a fiatalok, annál nagyobb esély van arra, hogy a gyerekhiánnyal küzdő nemzet gyarapodjék.
Az eladásösztönzéshez az is hozzájárul, hogy azok a párok, akik a peteérés idejére időzítik a kiruccanásukat "ovulációs kedvezményt" kapnak, és ha összejön nekik a baba, sorsoláson vesznek részt, amelyen három évnyi babapelenkát, egy babakocsit és - természetesen - egy bababarát nyaralást nyerhetnek.
Ehhez nem kell mást tenni, mint a weboldalukon regisztrálni az utolsó menstruáció dátumát, a megfelelő időpontban elutazni, majd pár hét múlva beküldeni a pozitív terhességi tesztet. Az utazási iroda még teherbeesési tippeket is közzétett az oldalán, köztük olyan tanácsokat, hogy a férfiak kerüljék a szűk nadrágokat, a nők használják ki a gravitációt a megtermékenyüléshez, a párok sportoljanak és figyeljenek a testsúlyukra...és ne feledkezzenek el NEM védekezni. (Elég egyértelmű, nem?)
Azok pedig, akik nem nyernek vagy nem nyerhetnek...nos, nekik azt üzeni az iroda, nem a győzelem, hanem a részvétel a fontos...
//Posztajánló: Az első csók kémiája
További reklámok és erotikus témájú posztok
Ön többet szexel szabadság alatt? A kisfilm szerint 10-ből egy gyermek kiruccanás során fogant. Esetleg az Ön gyermeke is? Mesélje el, hol!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.