Ha a Trónok harca a közösségi médiáról szólna

Gameofthronessocial-3-640x345.jpg

Alternatív nyitó szekvenciát kapott a sorozat a közösségi platformokat egyesítő HootSuite reklámjaként.

Gameofthronessocial-2-640x352.jpg

A HootSuite gyűjtőszolgáltatás segítségével minden jelenlegi közösségi platform egy felületről elérhető, így egyszerre látható minden közösségi aktivitás a blogoktól a Facebook-ig. Felhasználóinak száma meredeken emelkedik, jelenleg több mint 8 millió. Legújabb reklámfilmjükkel a Trónok harca negyedik évadja körül tapasztalható kreatív őrülethullámot akarják meglovagolni - elkészítették a "Közösségi trónok harca" nyitó szekvenciáját. Az üzenet persze az, hogy az emberek ne küzdjenek tovább, hanem egyesítsék közösségi királyságaikat a HootSuite platformon. Elég jól sikerült.

//Posztajánló: Cégek harca, vállalati arculat és termékportfólió a Trónok harca házainak.

reklám film videó közösségi média

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.