Ha a Trónok harca a közösségi médiáról szólna
Alternatív nyitó szekvenciát kapott a sorozat a közösségi platformokat egyesítő HootSuite reklámjaként.
A HootSuite gyűjtőszolgáltatás segítségével minden jelenlegi közösségi platform egy felületről elérhető, így egyszerre látható minden közösségi aktivitás a blogoktól a Facebook-ig. Felhasználóinak száma meredeken emelkedik, jelenleg több mint 8 millió. Legújabb reklámfilmjükkel a Trónok harca negyedik évadja körül tapasztalható kreatív őrülethullámot akarják meglovagolni - elkészítették a "Közösségi trónok harca" nyitó szekvenciáját. Az üzenet persze az, hogy az emberek ne küzdjenek tovább, hanem egyesítsék közösségi királyságaikat a HootSuite platformon. Elég jól sikerült.
//Posztajánló: Cégek harca, vállalati arculat és termékportfólió a Trónok harca házainak.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.